6 weken - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Annemiek en Janneke - WaarBenJij.nu 6 weken - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Annemiek en Janneke - WaarBenJij.nu

6 weken

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annemiek en Janneke

13 Juli 2009 | Nederland, Hattem

Deze week is het zover, komende donderdagochtend vertrekken we vanuit Brussel Airport naar Oeganda.
Als we daar 's avonds in de hoofdstad aankomen worden we opgehaald van het vliegveld door een medewerker. We gaan daar eerst een nachtje in een hotel slapen, en de volgende ochtend met de bus naar het Amecet. Nog een hele lange reis, want Soroti ligt nog een eindje van de hoofdstad weg.

Het besef begint wel steeds meer te komen dat 6 weken wel echt lang is. Lang om uit Nederland weg te blijven, ik zal heel veel mensen best missen! Maar ook lang om daar te zijn, veel te kunnen doen en te betekenen. Mensen daar, en het land echt goed te leren kennen.

Van veel mensen afscheid nemen, tot ziens allemaal! tot over heeeeel lang...

• 13 Juli 2009 - 13:18

Bert De Jong:

Beste An en Jan,

Ga met God en wees een zegen.

De 6 weken zijn dan zoooooooooo voorbij.
    Laat de kids genieten.

• 13 Juli 2009 - 13:21

Mirjam:

Wat leuk Annemieke dat jullie via waarbenjij.nu mensen op de hoogte willen houden! Vrijdag gaan wij voor 3 weken op vakantie naar Barcelona, dus dan zal ik niet kunnen reageren, maar ik ben wel van plan om daarna weer eens wat van me te laten horen en je berichten te lezen! Ik wens jullie heel erg veel plezier daar en geniet ervan!

Gods zegen toegewenst!

• 14 Juli 2009 - 17:23

Reinie:

Annemieke en Janneke

Ik wens jullie een heel gezegende tijd en Gods onmisbare zegen toe.
    Dat jullie Gods liefde mogen uitdragen en zo ook de mensen daar tot een zegen van God mogen zijn. Hij is altijd bij jullie.

• 14 Juli 2009 - 18:35

Fam. Brosky:

We wensen je een goede reis en natuurlijk een fijne tijd in Oeganda. We zullen de reisverslagen met plezier lezen.

Hartelijke groeten uit Ruurlo Jan Dieneke Merian en Gydo

• 14 Juli 2009 - 20:05

Hannah:

Groetjes vanuit Utrecht,

heel veel succes! Geniet ervan, werk ze, goeie reis, en kom weer heel terug :)

• 14 Juli 2009 - 20:56

Alja:

Hey Janneke en Annemiek!

Moge God jullie werk in Uganda zegenen! Gaaf dat jullie daarheen gaan. Een mooie tijd toegewenst.

• 16 Juli 2009 - 08:17

Manuela:

En dan is de reis nu begonnen... hoop dat jullie een goede reis hebben & jullie bagage ook aankomt...

liefs, Manuela