aankomst - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Annemiek en Janneke - WaarBenJij.nu aankomst - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Annemiek en Janneke - WaarBenJij.nu

aankomst

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annemiek en Janneke

18 Juli 2009 | Nederland, Hattem

Na een lange reis zijn we eindelijk!! aangekomen in Soroti. De busreis was een belevenis op zich. Voorrangsregels kennen ze niet, als je toetert moet de rest gewoon aan de kant gaan en om hobbels heen rijden is ook niet gebruikelijk. Op volle snelheid er dwars door heen, eventueel zelfs schuin. De omgeving is vrij groen, er zijn best veel bomen en vooral ontzettend veel lieve zwarte kindjes! Verder is het vooral druk in de stadjes en probeert iedereen je van alles te verkopen. Hoe verder je van de stad komt hoe armer de huizen worden, van nette stenen gebouwen tot half afgemaakt hutjes van leem, hout en een rieten dak.

Gisteren om kwart voor 5 kwamen we dan eindelijk bij Amecet aan. We werden heel hartelijk ontvangen, alle mensen kwamen je welkom heten. Er zijn nu veel baby's (12 terwijl er normaal 6/7 zijn ofzo) en ongeveer 4 oudere kinderen. Ze zijn zo lief allemaal!

Vandaag hebben we een vrije dag, dus morgen beginnen we pas echt met werken.

liefs janneke en annemieke

• 18 Juli 2009 - 10:03

Matthias:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!! Geniet van de vrije dag, wat waarschijnlijk uitrusten zal zijn van de lange reis en heel veel succes met jullie werkzaamheden!

• 18 Juli 2009 - 10:14

Frederike:

Hey Janneke (en Annemieke),

mooi dat jullie veilig zijn aangekomen! Wat een reis zeg! En mooi dat alle kindjes daar zo schattig zijn!

Veel succes met jullie werk en veel plezier!

Groetjes Frederike

• 18 Juli 2009 - 11:26

Fam V. Klaarbergen:

He Janneke en Annemiek,
    heel veel succes toegewenst en natuurlijk ook veel plezier met al die prachtige kinderen om je heen,

Ma, Pa & Esther

• 18 Juli 2009 - 11:42

Pa Viergever:

Hoi, Janneke en Annemieke,
    Bestemming bereikt! Zegen en vreugde in Amecet.

• 18 Juli 2009 - 11:45

Steven En Eveline:

Hoi Annemiek en Janneke,

super dat jullie dit doen! Lekker van genieten, we blijven jullie volgen :)

Gods zegen!
    Steven en Eveline Schepers

• 18 Juli 2009 - 17:46

Ineke:

Goed dat jullie er zijn. Veel plezier met verkennen, sterkte met het werk. Als wij volgende week in Namib zijn zouden we even moeten kunnen "buurten", jammer net iets te ver. ha ha. We zijn benieuwd naar jullie verhalen. Gods zegen!

• 19 Juli 2009 - 11:35

Gerrianne:

Hey Janneke en Annemieke,

succes en heel veel plezier daar tussen al die schattige kinderen
    :-p

Groetjes Gerrianne

• 19 Juli 2009 - 11:36

Fam. Berends:

Fijn dat jullie veilig en wel zijn aangekomen. Geniet deze weken ervan! We blijven jullie volgen. Succes.

Liefs Fam. Berends

• 19 Juli 2009 - 13:02

Jaap En Joke:

Hoi meiden,
    Net terug van onze vakantie hebben we jullie verslagen gelezen.
    We volgen jullie! Heel veel zegen op jullie werk, geniet van de tijd daar.
    Liefs, Jaap en Joke

• 19 Juli 2009 - 14:15

Geke:

beste meiden,heel veel werk plezier succes. ik volg jullie reisverslag
    gr Geke

• 20 Juli 2009 - 13:37

Manuela:

Gelukkig zijn jullie veilig aangekomen...
    Geniet van alle indrukken & mensen om je heen !!!
    Benieuwd naar meer van jullie verhalen.

Groetjes Manuela

• 20 Juli 2009 - 13:57

Janneke:

Hey Janneke en Annemieke,

Hopelijk hebben jullie een leuke vrije dag gehad. Heel veel succes met het werken, geniet ervan!

Groetjes,
    Janneke

• 20 Juli 2009 - 17:55

Jan En Willy Van Dij:

lieve annemiek en jannneke

heel veel zegen en vreugde samen bij alles wat je daar doet, liefs jan en willy